Jacht ALEKSANDER SL

Powierzchnia pokładu:
2
Ilość osób:
8
Liczba kabin:
20 m2
01.04 - 30.04360,00 PLN
01.05 - 07.05480,00 PLN
08.05 - 11.06360,00 PLN
12.06 - 18.06480,00 PLN
19.06 - 30.06360,00 PLN
01.07 - 31.08480,00 PLN
01.09 - 15.11360,00 PLN
Kaucja2 500,00 PLN
01.04 - 30.042 300,00 PLN
01.05 - 07.053 000,00 PLN
08.05 - 11.062 300,00 PLN
12.06 - 18.063 000,00 PLN
19.06 - 30.062 300,00 PLN
01.07 - 31.083 000,00 PLN
01.09 - 15.112 300,00 PLN
Kaucja2 500,00 PLN

Pobyt na eleganckim,  dziewięciometrowym jachcie Aleksander SL pozwoli przeżyć niezapomniane chwile w rejsie po wodach Bałtyku lub tylko stojąc przy kei w atrakcyjnych miejscach Trójmiasta

Mobilność i możliwość zacumowania go zarówno w miejscu spokojnym jak i w centrum wydarzeń rozrywkowych, daje poczucie komfortu jakiego nie jest w  stanie zagwarantować żaden inny apartament.

W środku mamy dwie dwuosobowe sypialnie, łazienkę z prysznicem oraz  pięknie wykończony drewnem mahoniowym salonik z kuchnią, w której znajduje się kuchenka, lodówka oraz wszelkie sprzęty codziennego użytku. Jest radio z odtwarzaczem CD z głośnikami wewnątrz jachtu ale i w kokpicie. W marinach dostępny jest bezprzewodowy internet.

Elegancki drewniany pokład wyłożony drewnem teakowym daje poczucie ciepła oraz luksusu.

Piękny jacht umożliwi poznanie i obserwację Trójmiasta i okolic  z zupełnie nowej perspektywy. Pozwala na  przyjemne i spokojne przemieszczanie się z dala od miejsckich korków i kurzu.

Warto zwiedzić okolice pięknego Trójmiasta, starego Gdańska gdzie cumując w marinie można popieścić podniebienie w pobliskiej browarni gdzie warzone jest jedno z najlepszych piw w Polsce i spacerować po Starym Mieście, w sopockiej nowej marinie przy sławnym najdłuższym w Europie drewnianym molo, z którego już tylko kilka kroków do tętniącego nocnym życiem kurortu, w gdyńskim basenie jachtowym przy wejściu do którego powita Państwa dwumetrowa statuetka „Marzyciela” chłopca, który wynurza się z morza i dyryguje z falami, a miasto portowe zachwyca swoim bulwarem nadmorskim, pieknym akwarium, oraz możliwością zwiedzenia okrętu wojennego Błyskawica oraz Daru Pomorza.

Dla chcących spędzić czas na jachcie w ciszy i spokoju z dala od miejskiego zgiełku mamy miejsce w ustronnej zamkniętej dla postronnych przechodniów marinie nieopodal ptasiego rezerwatu w Górkach Zachodnich.

Dla spragnionych morskiego żeglowania polecamy rejsy na Hel, do Jastarni czy Władysławowa gdzie warto ukoić podniebienie wykwintnie sporządzoną świeżo złowioną rybą a dla preferujących spokojniejsze pływanie rejsiki dzienne i wieczorne po Motławie i kanałach portowych Gdańska.

Polecamy serdecznie!

OPIS JACHTU

Pełnomorski jacht żaglowy „Aleksander SL"

Wymiary główne

Długość całkowita - 9,15 m

Długość na linii wodnej - 8,47 m
Szerokość - 3,04 m
Zanurzenie - 1,80 m

Ożaglowanie

Powierzchnia podst. Żagli - 48 m2

Grot zwijany w maszcie,

Genua na rolerze lub Fok samoprzerzutowy (bezopsługowy)

Wyposażenie standardowe:

Silnik: Volvo Penta 30 KM; zbiornik paliwa 100 litrów.

Nawigacja: VHF DSC, log, echosonda, wiatromierz, autopilot, GPS.

Hotelowe: dwie dwuosobowe kabiny, niezależne ogrzewanie Webasto, kuchnia spirytusowa, lodówka 45 l, zlewozmywak, łazienka z WC, ciepła woda, zbiornik wody 180l, radio z odtwarzaczem CD,

Bezpieczeństwo: pneumatyczna tratwa ratunkowa, pirotechnika, kpl. tradycyjnych pasów ratunkowych, szelki bezpieczeństwa

Kokpit: szprycbuda, stolik

Pozostałe wyposażenie: elektryczna winda kotwiczna, kotwica z 30 m łańcuchem kotwicznym, elektryczna i ręczna pompa zęzowa, oświetlenie wewnętrzne i nawigacyjne.

Terminy czarteru = od początku kwietnia do połowy listopada

W sprawie szczegółów wynajmu prosimy o kontakt:

irs@irsapartments.pl lub tel. +48 507 015 141

Wyposażenie ruchome

  Lista wyposażenia ruchomego jachtu ALEKSANDER SL                  
                                 
          Ilość   Uwagi             Ilość   Uwagi
I Wyposażenie ratunkowe:           IV Wyposażenie hotelowe:        
1.   Tratwa ratunkowa     1 szt. w rufowej lewej bakiście   1.   Kołdry       2 szt. w kabinach
2.   Koła ratunkowe      3 " w tym jedno zapsowe w bakiście   2.   Poduszki  + jaśki     4+2 "        "
3.   Kamizelki ratunkowe   5 " w tym 2 dziecięce   3.   Koce + dodatk. kołdra   2 + 1 " w forpiku
4.   Kapoki       4 " w forpiku   4.   Czjniki: 220V + 12V + palnikowy 1 + 1 + 1 " w kambuzie
5.   Szelki bezpieczeństwa   4 "        "   5.   Termos       1 "        "
6.   Pasy bezpieczeństwa   2 " w tym jeden podwójny - w forpiku   6.   Patelnia       1 "        "
7.   Rakietnica - 6 naboi   1 " w jaskółce pod UKF   7.   Misy metalowe     2 "        "
8.   Światło wodoodp.     1 "        "   8.   Garnki       3 "        "
9.   Bojki świetlne     2 " w jaskółce w kabinie rufowej   9.   Ekspresik do kawy     1 "        "
                  10.   Deska do krojenia     1 "        "
II Wyposażenie nawigacyjne:           11.  Talerze: głęb, śred, faj, plast. 4 + 8 +1 + 3 "        "
1.   Mapy - Zat.Gd, Zal.Wiśl,  Wsch.Wybż.Pol. 4 szt. pulp.naw.iw jaskółce w kabin.rufow.   12.   Kubki izol, faj, szkl.     3 + 6 + 2 "        "
2.   Mapa nieba     1 " pod pulpitem nawigacyjnym   13.   Szklanki       8 "        "
3.   Kpl. Przyrządów - 2 ekierki, kroczek, linijka   "        "   14.   Kieliszki do wódki     2 "        "
4.   Lornetka     1 " w szafce nad barkiem   15.   Korkoc.-otwieracz     1 "        "
5.   Księżki i podręcz. żeglarskie   5 " nad prawą jaskółką i w sereg.w nawig.   16.   Noże: kpl.białe + róŻna   6 + 7 "        "
6.                 17.   Łyżki: kpl.białe + inne   6 + 2 "        "
                  18.   Łyżeczki: kpl.białe + inne   6 + 1 "        "
III Wyposażenie bosmańskie:           19.   Widelce: kpl.białe + inne   6 + 5 "        "
1.   Bosak       1 szt. na lewej wancie   20.   Łyżki drewniane     2 "        "
2.   Kabel - przedłużacz na bembnie 1 " w bakiście, lub pod łąwką sternika   21.  Płytka elektr.220V do gotow.w marinie 1 "        "
3.   Fok mały samoprzeżutowy w pokrowcu 1 " w kabinie rufowej   22.   Odkurzacz 12 V     1 " w bakiście z boilerem k/pulp.nawig.
4.   Pokrowce do zagli     2 "          "                  
5.   Cumy + liny zapasowe   2 + 4 " zapasowe w bakiście                  
6.   Odbijacze granatowe   4 + 1 " 4 jednakowe + 1 mniejszy                  
7.   Stolik kokpitowy     1 " w bakiście                  
8.   Skrzynka z narzędziemi   1 kpl w bakiście                  
9.   Pudełka z akcesoriami bosmańskimi 2 " jedno duże i jedno małe                  
10.   Instrukcje      1 kpl w szafce nad UKF                  
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
          Armator:         Czarterujący:          
                                 
  Gdańsk dn …………………………..                          
                                 
                                 
          ……………………………………………………..     ………………………………………………………………..      
                                 

OGÓLNE WARUNKI CZARTERU

1.       Ogólne warunki czarteru zwane dalej OWC, stanowią integralną część Umowy czarterowej i nie podlegają negocjacji.

 

2.       Armator przekaże Czarterującemu jacht s/y ALEKSANDER SL, nr rej POL 4524 , klasy SL 30,posiadający aktualne dokumenty żeglugowe, Polisę zawierającą ubezpieczenie Casco jachtu i OC Armatora. Jacht będzie wyposażony zgodnie z wymogami bezpieczeństwa.

 

3.       Armator przekaże Czarterującemu jacht gotowy do czarteru, tj. zaopatrzony w naładowane akumulatory, pełen zbiornik paliwa i wody pitnej oraz paliwo do kuchenki w dniu rozpoczęcia czarteru w godzinach 15 - 18 w porcie w Gdańsku w Jachtklubie Morskim NEPTUN,  Gdańsk Górki Zachodnie ul. Przełom 10.

 

4.       Przekazanie jachtu odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Z chwilą podpisania protokołu Czarterujący bierze pełną odpowiedzialność materialną za jacht i całość wymienionego w nim sprzętu, znajdującego się na jachcie i poza nim. Jednocześnie Czarterujący oświadcza, że posiada odpowiednią i wystarczającą wiedzę popartą odpowiednim doświadczeniem do samodzielnego prowadzenia jachtu klasy pełnomorskiej w rejsie morskim i jest w pełni świadomy zagrożeń wynikających z tego typu rejsu.

 

5.       Najpóźniej w trakcie przekazania jachtu Czarterujący zobowiązany jest wpłacić Armatorowi kaucję gwarancyjną w wysokości określonej w umowie. Rozliczenie kaucji nastąpi w dniu zakończenia czarteru lub po usunięciu wszelkich braków wykazanych protokołem szkód powstałych w okresie czarteru. Wysokość kaucji nie ogranicza odpowiedzialności Czarterującego za wyrządzone istotne szkody.

 

6.       W okresie czarteru Czarterujący zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej. Bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu w kabinie jachtu.

 

7.       W przypadku przekroczenia rejonu żeglugi określonego w Polisie Ubezpieczeniowej pełną odpowiedzialność ponosi Czarterujący. Obowiązkiem Czarterującego jest zapewnienie Kapitana posiadającego odpowiednie uprawnienia, staż i umiejętność bezpiecznego prowadzenia jachtu zgodnie z dobrą praktyką morską. W/g wymagań karty bezpieczeństwa w skład załogi powinna wchodzić poza Kapitanem co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia minimum żeglarza jachtowego.

 

8.       Czarterujący zobowiązany jest pokryć z własnych środków koszty opłat portowych, energii elektrycznej łączności radiowej i telefonicznej, dodatkowego paliwa, smarów, gazu, wody pitnej itp.

 

9.       Czarterujący zobowiązany jest do bieżącej kontroli poziomu oleju w silniku i przekładni, naciągu i stanu pasków klinowych oraz kontroli układu chłodzenia. Uszkodzenia silnika wynikające z zaniedbań w/w czynności spowodują obciążenie Czarterującego kosztem napraw w autoryzowanym serwisie.

 

10.    Czarterujący zobowiązany jest do należytego przechowywania na jachcie całości osprzętu, ze szczególnym uwzględnieniem środków ratunkowych i pirotechnicznych, żagli oraz pomocy nawigacyjnych i dokumentacji jachtu. Czarterujący zobowiązany jest do rzetelnego dokonywania wpisów w Dzienniku Jachtowym.

 

11.    W okresie czarteru, Czarterujący zobowiązany jest w porozumieniu z Armatorem, pokrywać z własnych środków koszt ewentualnych napraw w zakresie niezbędnym dla kontynuowania żeglugi.

 

12.    Płatności za uzgodnione z Armatorem naprawy w zakresie usunięcia uszkodzeń wynikających z normalnej eksploatacji oraz uszkodzeń objętych ubezpieczeniem, zostaną zwrócone Czarterującemu przez Armatora lub Ubezpieczyciela za pośrednictwem Armatora, w możliwie najkrótszym czasie.

 

13.    W przypadku nastąpienia awarii jachtu, wejścia na mieliznę, kolizji morskiej lub innego zdarzenia ubezpieczeniowego Czarterujący jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Armatora oraz najbliższy oddział TUiR WARTA SA lub najbliższego Komisarza Awaryjnego wskazanego przez ubezpieczyciela. Czarterujący nie może bez uzgodnienia z Armatorem samodzielnie dokonywać napraw jachtu, silnika i osprzętu ani zlecać ich osobom trzecim. W przypadku spowodowania awarii jachtu, wyłączającej go z eksploatacji na czas remontu, Armator ma prawo obciążyć Czarterującego kosztami odwołania kolejnych czarterów, do momentu zakończenia napraw. Czarterujący zobowiązany jest do usunięcia skutków awarii w możliwie najkrótszym terminie. Franszyza redukcyjna (udział własny w szkodzie) wynikająca z polisy obciąża Czarterującego.

 

14.    Czarterujący zobowiązany jest przekazać jacht Armatorowi  w dniu zakończenia czarteru do godz. 10.00 w porcie w Gdańsku Górki Zachodnie. Czarterujący przygotowuje jacht do przekazania t.j. umożliwi szybkie i łatwe sprawdzenie stanu technicznego i ilościowego osprzętu.

 

15.    W przypadku zakończenia rejsu w innym porcie, Armator ma prawo zażądać doprowadzenia jachtu do portu macierzystego lub przeprowadzić jacht na własną rękę, za zwrotem przez Czarterującego wszelkich kosztów z tym związanych.

 

16.    Zdając jacht Czarterujący zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich braków w osprzęcie. W przeciwnym wypadku, po wezwaniu przez Armatora, Czarterujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów napraw i uzupełnień w terminie 7 dni od zakończenia czarteru.

 

17.    Czarterujący przekaże jacht czysty, sklarowany i opróżniony z bagaży, zaopatrzony jak w pkt. 3 OWC. W przeciwnym wypadku Armator uzupełni gaz i paliwo na koszt Czarterującego. Za sprzątanie jachtu Czarterujący wnosi opłatę w wysokości 250 zł.

 

18.    W przypadku rezygnacji z czarteru w terminie  

-  minimum 60 dni przed rozpoczęciem czarteru - Armatorowi należy się 30% czarteru  

-  od 59 d0 30 dni przed rozpoczęciem czarteru - Armatorowi należy się 60% czarteru  

-  poniżej 30 dni przed rozpoczęciem czarteru - Armatorowi należy się 100% czarteru

 

19.    Niedotrzymanie terminów wpłat określonych w Umowie może spowodować zerwanie Umowy z winy Czarterującego i utratę całości dokonanych wpłat. Opłata czarterowa należy się Armatorowi za cały okres, w którym jacht był oddany do dyspozycji Czarterującego, niezależnie od stopnia jego wykorzystania.  

 

20.    Ustala się, że:

-  Za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w przekazaniu jachtu Czarterującemu Armator zwróci równowartość doby czarteru.  

-  Czarterujący ma prawo żądać zwrotu opłaty czarterowej za okres przerwy w eksploatacji jachtu, jeżeli przerwa ta zawiniona jest przez Armatora. Za pierwsze 24 godziny zawinionego postoju Armator nie traci prawa do opłaty czarterowej. Przerwa w eksploatacji jachtu spowodowana przez sztorm i inną siłę wyższą, blokadę, kwarantannę, strajki, zajęcie jachtu, uszkodzenie powstałe w trakcie eksploatacji nie powoduje utraty opłaty czarterowej.  

-  Za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia zwrotu jachtu poza okresem umowy Czarterujący płaci Armatorowi karę umowną w wysokości 25% tygodnia czarteru oraz pokrywa koszty związane z odwołaniem następnego czarteru lub opóźnieniem jego rozpoczęcia ze szczególnym uwzględnieniem pokrycia kosztów noclegu kolejnej załogi.

 

21.    Armator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne zobowiązania zaciągnięte przez Czarterującego.

 

22.    Czarterujący nie może bez zgody Armatora zawrzeć umowy czarterowej z osobą trzecią.

 

23.    Armator nie ma prawa zawrzeć umowy czarterowej z innym Czarterującym, dotyczącej tego samego jachtu w tym samym terminie.

 

 

W cenę wliczone jest:
standardowe wyposażenie żeglugowe, nawigacyjne, kambuzowe, 1 butla gazu na początek rejsu, postój na terenie portu NEPTUN w Górkach Zachodnich.

Warunki płatności:
50% wartości czarteru płatne przy rezerwacji, pozostała kwota najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem czarteru; kaucja zwrotna płatna przelewem lub gotówką przy odbiorze jachtu.

Rabaty:

  • 2 tygodnie czarteru - 5%
  • 3 tygodnie czarteru - 10%

Za dodatkową opłatą:

  • Pakiety z wyżywieniem wg uzgodnienia
  • Sprzątanie jachtu (obowiązkowe) 250 zł
  • Zmiana pościeli- 50zł / dla 2 osób
  • Skipper- 250zł / doba
  • VHF ręczny 5W- 100zł/ 1szt.
  • Sternik w zależności od rejonu pływania